24 Ekim 2017 Salı

Dişten Sürekli Kan Gelmesi

Şikayet?

Sabahları uyandığımda veya gün içinde dilimle dişime vakum uyguladığımda kan geliyor. En ufak bir ağrı hissetmiyorum. En belirgin kötü tarafı ağızda kötü koku yapması.

Aslında bu alelade bir kan değil, dişte bulunan bir rahatsızlık sonucu oluşan apse. Dişte sorun olduğundan dolayı sorunlu kısım sürekli apse üretmekte ve bu apse kendine yol bulduğundan dışarı atılmaktadır. Oluşan apse sinirleri sıkıştırmadığından ağrı yapmamaktadır.

Doktor Ne Dedi?

Doktora muayeneye gittim film çekildim. filmi inceleyen doktor ilaç verecez eğer geçmezse çekilmesi gerektiğini belirtti. İlaç olarak antibiyotik ve ağız gargarası verdi. İlaçları aşağıda belirtiyorum.


Antibiyotik Amoklavin
Gargara Majezik

İlaç ve ağız gargarasını kullandığımda kanama kesildi ağzım tertemiz çiçek gibi oldu. İlaçtan bittikten sonra ise kanamalar tekrar devam etmeye başladı. Kanayan dişim de dolgu var herhalde doktorun dediği gibi sonunda çekilecek gibi duruyor. Henüz doktora gitmedim böyle idare ediyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder