19 Şubat 2020 Çarşamba

Gece Geniz Akıntılı Kuru Öksürük için Mucize Çözüm Soğan

Gece Geniz Akıntılı Kuru Öksürük için Mucize Çözüm Soğan

Çocuklarımda uzun süredir öksürük problemi yaşıyordum. Özellikle kış aylarında hatta bazen mevsim tanımaksızın farklı sebeplerden inanılmaz bir öksürük krizine giriyorlardı. Özellikle geceleri yoğun olarak görülen öksürük yüzünden ne çocuğumun ne de benim gözüme uyku girmezdi.

Doktor Ne Dedi
Bir çok kez bu yüzden doktora gittik ve her zamanki gibi bizim doktorlarımız bir poset ilaçla bizi geri gönderdi. Sizinde bildiğiniz İbromin, Zaditen, Aferin gibi klasik ilaçlar yazıp gönderiyorlar. Hatta bulunduğumuz ilçede gitmedik doktor bırakmadık ama nafile öksürük problemine çözüm bulamadık.

Hatalı Uygulama

Daha önce soğanın çok iyi geldiğini ve işe yaradığını duymuştum. Burnunun tıkalı olduğu yoğun akıntının olduğu bir gece soğanı denedim Fakat hiçbir şekilde işe yaramadı. Bu yüzden uzun bir süre soğanı tekrar deneyemedim.


Gece Gelen Kuru Geniz Akıntılı Öksürüğe Son

Çocuğum gene bir gece yaklaşık 3-4 dk bir genizden gelen kuru akıntı ile yoğun bir şekilde öksürmeye başladı. Soğanı dik olarak 6 ya bölüp bir iki dk direk burnuna yakın bir şekilde koklattım sonrasında ise yatağının başına solunum yollarına yakın bir yere yerleştirdim. İnanmazsınız yaklaşık 3-4 dk içerisinden öksürük denen bir şey kalmadı.


O gün bugündür aynı yöntemi uygulayarak öksürük sorununu çözebiliyoruz çok şükür. Tekrardan söyleyeyim yoğun akıntı var ise pek işe yaramıyor. Sanırım soğan göz yaşartıcı etkisi sebebi ile katı olan geniz akıntısını yumuşatarak öksürüğü engelliyor.

Dip Not 

En çokta şunu merak ediyorum. Belki beş farklı doktora gittik bir tanesi bile böyle birşeyden bahsetmez mi. Alternatif yöntemlerle derdi nedir bu doktorların anlamış değilim. Bu arada bu yöntemi kendimde de denedim ciddi ciddi işe yarıyor. 

Sağlıkla kalın...
Merve E.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder