1 Kasım 2017 Çarşamba

Parmakta Deri Çatlaması Tırnak Bozulması İltihaplı Egzama Nasıl İyileşir?

Şikayetler ve Belirtiler?

Parmak ilk önce su topluyor, kurumaya başlıyor sonra çatlıyor ve daha sonra çatlama ile birlikte deri kaşıntı yapıyor. Bu deri çatlakları zamanla derin yarıklara ve kanamalara sebebiyet verir. Bununla birlikte tırnakta deformasyon meydana gelir. Tırnak şekli bozulur girintili çıkıntılı bombeli bir yapı oluşur. Parmağınızda bu tür belirtiler var ise doğru yerdesiniz demektir.

Temsili Resimdir. Tırnak ve Deride bozulmalar görülür.

Evdeki Uygulamalarım?

Bu şikayet ile ilk karşılaştığımda normal bir egzama hastalığı zannederek kendim müdahale etmek istedim. Dermovete kremini kullandım fakat bu krem hiçbir işe yaramadı. Bu kremi kullanmanızı kesinlikle tavsiye etmem. 

Doktor Ne Dedi?

Baktım bir çözüm bulamıyorum doktora gitmeye karar verdim. Tabi ki cildiye kısmına başvurdum. Doktor parmağımı muayene ettikten sonra bu rahatsızlığın iltihaplı egzama olduğunu belirtti. Bu gittiğim doktor bana bir krem tavsiye etti kremin adını hatırlamıyorum. Verilen bu kremi yaklaşık 1 ay boyunca kullandım hiçbir faydasını göremedim.

Daha sonra sonuç alamayınca tekrar 2. farklı bir doktora gittim bu doktorda parmağımdaki rahatsızlığı inceledi yine iltihaplı egzama olduğunu belirtti. Bu doktorda farklı bir ilaç tavsiye etti. Bu ilacı da yaklaşık 1 ay kullandım fakat bundan da en ufak bir fayda göremedim.


Sonuç ve İlaç Tavsiyesi?

Daha sonra bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine LR Propolis denilen bir kremi kullanmaya başladım. Genelde nemlendirici olarak kullanılan bu krem inanılmaz bir şekilde itihaplı egzamayı tamamı ile geçirdi. İlacı araştırdım ve egzama ve mantar hastalıklarına çok iyi geldiğini öğrendim.


LR Propolis
Aslında ilaç da denemez bu krem için genelde takviye olarak kullanılmaktadır. Rahatsızlığın arada bir tekrar ettiğini de fark ettim Bu kremi normalde de sık sık kullanmaya alıştığım için bu rahatsızlığa sürekli olarak iyi geldiğini fark ettim.

Sayın okurlarım bu bilgileri tavsiye olarak görüp riskli bir durumda mutlaka doktorunuza başvurunuz. Yaşanan tecrübe edilen bilgilerdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder